• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Mitt spelmissbruk.

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Snickers

Kunnig medlem
Poäng: 146
Blev medlem
2 Mars 2019
Meddelanden
113
Mottagna reaktioner
41
Poäng
146
Telia är bra @Terry_

Om jag kunde få 20.000 i kredit hos telia finance med anmärkningar så lär du kunna få 40-50 med din inkomst lätt!
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 397
Mottagna reaktioner
13 471
Poäng
8 917
Telia är bra @Terry_

Om jag kunde få 20.000 i kredit hos telia finance med anmärkningar så lär du kunna få 40-50 med din inkomst lätt!

Jag tror med det, det svåra verkar vara att kränga iväg mobilerna....Kollat runt på blocket och det verkar inte alls vara lätt.
 

Snickers

Kunnig medlem
Poäng: 146
Blev medlem
2 Mars 2019
Meddelanden
113
Mottagna reaktioner
41
Poäng
146
Jag tror med det, det svåra verkar vara att kränga iväg mobilerna....Kollat runt på blocket och det verkar inte alls vara lätt.

Det finns tusentals araber och även svenskar som sitter i låneskiten som gör på detta sätt för att få fram pengar då de ändå är körda ekonomiskt så det är hård konkurrens och därför många telefoner ute och därefter svårt.

Svårt om man vill få bra betalt, man får nästan skänka bort telefonerna klart under nypris då alla pressar ner varandra men det är en nödlösning, inget annat.
Har själv gjort så här många gånger. Det är typ sista utvägen innan man kommer till kf. Köpa mobiler på avbetalning och sälja.

Har du testat att köpa grejer på Svea? T.ex cyberphoto har ju svea avbetalning.
Du borde kunna få typ 60-100k där? Dock kanske de tar UC. Jag minns faktiskt inte så liten varning för det.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 397
Mottagna reaktioner
13 471
Poäng
8 917
Fast det ska säljas också, problemet är att jag har väldigt kort om tid, till fredag skulle jag säga...Så det är panik deluxe. Knackar på alla möjliga dörrar nu :(

Iphone XS Max kan man inte ens få 9K för fast nypris är 14 typ...
 

Snickers

Kunnig medlem
Poäng: 146
Blev medlem
2 Mars 2019
Meddelanden
113
Mottagna reaktioner
41
Poäng
146
Fast det ska säljas också, problemet är att jag har väldigt kort om tid, till fredag skulle jag säga...Så det är panik deluxe. Knackar på alla möjliga dörrar nu :(

Iphone XS Max kan man inte ens få 9K för fast nypris är 14 typ...

Kanske lättare att få ut hyfsat betalt om du köper iPads istället? iPad 12.9 4G t.ex?
 

Pårättväg.

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
24 Augusti 2016
Meddelanden
483
Mottagna reaktioner
222
Poäng
407
Nu är det stressigt, ca 20-30.000 måste fram för att hålla mig flytande till samlingslånen.
Desperata tider kräver desperata åtgärder.
Kommer teckna 2-3 abonnemang imorgon och sen sälja mobilen billigare på blocket. Har inget val.
Kan du inte få till lite bättre villkor några månader så du kan lägga undan lite eller betala mer på de jävligaste lånen så du slipper allt trixande?
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 397
Mottagna reaktioner
13 471
Poäng
8 917
Fan detta jävla jagandet,stressen och ångesten. Idag har det varit påtagligt. Jag måste helt enkelt ta fram pengarna för kan inte slarva med hyran exempelvis och exakt hela lönen går till den sista "avbetalningen" innan samlingslånet.
Jag blir galen.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 397
Mottagna reaktioner
13 471
Poäng
8 917
Kan du inte få till lite bättre villkor några månader så du kan lägga undan lite eller betala mer på de jävligaste lånen så du slipper allt trixande?

Jag är klar nu i princip. Det är bara denna månaden också jag ska klara mig, sen är det förhoppningsvis över (om jag får mina 3 stora lån nästa månad vilket jag är ganska säker på, åtminstone 1 lär vara med usel ränta men det är ändå bättre än som jag har det nu)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp